نرم افزار طراحي لوگو و آرم چيست

آموزش طراحي لوگو – طراحي آرم شركت – اصول طراحي لوگو – قيمت طراحي لوگو – نرم افزار طراحي لوگو – طراحي لوگو ارزان – طراحي لوگو حرفه اي

نرم افزار طراحي لوگو و آرم چيست

۱۳ بازديد ۰ نظر

دانلود EximiousSoft Logo Designer v3.86 – نرم افزار طراحي لوگو

EximiousSoft Logo Designer يكي از كامل ترين برنامه ها در زمينه طراحي انواع لوگو و آرم با قابليت هاي ويژه است. نرم افزاري مدرن با طراحي هاي از پيش آماده كه به راحتي مي توان از آن ها ايده برداري نمود و با ويرايش برروي آن ها لوگوهاي جذاب را پديد آورد تا بتوان به عنوان نماد و نشانه محصول از آن بهره گرفت. حجم بسيار مناسب، سهولت در بهره گيري از نرم افزار در كنار واسط گرافيكي مدرن كه دسترسي به همه گزينه ها را ساده مي سازد از جمله قابليت هايي هستند كه در همان لحظات اول استافده از نرم افزار به چشم مي آيند.
پشتيباني از فرمت هاي مختلف براي تصاوير، امكان ذخيره سازي با كيفيت و فرمت دلخواه، استفاده از تمامي رنگ ها براي طراحي و خلق لوگو، امكان استفاده از Object هاي مختلف در طراحي و استفاده بسيار كم از منابع سخت افزاري را مي توان از ديگر قابليت هاي كليدي EximiousSoft Logo Designer برشمرد.

دانلود Summitsoft Logo Design Studio v4.0 – نرم افزار طراحي حرفه اي لوگو

تجربه اي مفيد را مي توان با ابزاري به نام Summitsoft Logo Design Studio در زمينه طراحي و خلق لوگوهاي زيبا و جذاب به دست آورد ؛ اين نرم افزار قدرتمند كه بيش از ۵۰۰ طرح آماده كامل و همچنين بيش از ۲۵۰۰ از انواع Object ها را در خود جاي داده است تا اين كه كاربران بتوانند با نهايت خلاقيت و ايده برداري از اين طرح هاي آماده كار طراحي لوگوها را دنبال كنند. مهم ترين خصوصيتي كه همه اين نرم افزارها در طراحي دارند اين است كه بدون هيچ گونه آموزش خاصي كاربر قادر است تا لوگو دلخواه خود را طراحي كند و اينجاست كه استفاده از چنين نرم افزار هايي معنا پيدا مي كند.
Summitsoft Logo Design Studio مجموعه اي از Symbol ها را هم كنار هم جمع آوري كرده كه نقش مهمي را در طراحي ايفا مي كند ؛ سازگاري با انواع فرمت ها براي پشتيباني از تصاوير يكي ديگر از قابليت هايي است كه در اين نرم افزار به وضوح ديده مي شود ؛ ذخيره سازي با فرمت دلخواه ، اندازه و كيفيت مورد نظر امري است كه براي كاربران حرفه اي اهميت فوق العاده ويژه اي دارد چرا كه اكثر كاربران براي طراحي لوگو نيازمند كيفيت بالايي هستند و البته فرمت هم نقش مهمي را بر دوش مي كشد.
پرينت مستقيم با اندازه و كيفيت مورد به صورت سياه و سفيد يا رنگي هم قابليتي است كه به طراح اين اجازه را مي دهد تا آن چه را خلق و طراحي كرده به صورت چاپ شده مشاهده نمايد. اين ابزار مي تواند براي هريك از ما بسيار مفيد واقع شود پس پيشنهاد مي كنيم اين نسخه از نرم افزار را حتما دريافت و از قابليت هاي مفيد آن نهايت استفاده را ببريد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Summitsoft Logo Design Studio:
– وجود بيش از ۵۰۰ طرح آماده
– وجود بيش از ۲۵۰۰ از انواع Object‌ها
– استفاده بسيار آسان از نرم افزار
– پشتيباني از انواع فرمت هاي براي تصاوير
– امكان استفاده از متن ، تصاوير ، Symbol ها و … در نرم افزار
– قابليت چاپ مستقيم
– ذخيره سازي با كيفيت و اندازه دلخواه
– امكان خروجي گرفتن با فرمت دلخواه
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب ۷
– و …

دانلود Studio V5 LogoMaker v4.0 – نرم افزار طراحي و ساخت لوگو

بازديد: ۲۲,۶۴۵
دسته: نرم افزار » گرافيكي » طراحي لوگو و آرم ,

دانلود Studio V5 LogoMaker v4.0 – نرم افزار طراحي و ساخت لوگو

لوگو و آرم يكي از مواردي است كه هرمجموعه اي براي معرفي خود از آن به عنوان سمبل و نماد استفاده مي كند. بيشتر شركت هاي رايانه اي بزرگ جهان نماد خاص خود را دارند كه وقتي كاربري آن را برروي محصولي مي بيند بدون آن كه محتويات آن را دانسته باشد مطمئن مي شود كه اين محصول توليد شده كدام شركت رايانه اي بوده است. نه تنها در شركت هاي رايانه اي بلكه در تمامي شركت ها و كارخانجات، سايت ها و ارگان ها هم اين امر صدق مي كند. براي طراحي يك لوگو جذاب و زيبا نرم افزارهاي متعددي هستند كه مي توان از آن ها بهره برد، يكي از آن ها كه تنها براي همين امر طراحي و روانه بازارها شده است Studio V5 LogoMaker نام دارد.ابزاري قدرتمند و سرشار از طرح هاي آماده زيبا و امكاناتي كه لازم است تا يك كاربر نيمه حرفه اي هم بتواند زيباترين لوگوها رو خلق كند.طراحي انواع عكس هاي تبليغاتي زيبا،‌ هدر هاي زيبا براي وب سايت و طراحي تصاوير براي استفاده در قسمت هاي مختلف وب سايت ها از ديگر مواردي هستند كه امكان طراحي آن ها با اين نرم افزار وجود دارد. Studio V5 LogoMaker قابليت ذخيره سازي با نهايت كيفيت را دارا مي باشد ضمن آن كه مي توان در هنگام ذخيره سازي طوري عمل كرد كه نهايت كيفيت با كمترين حجم حاصل شود.
سازگاري با انواع فرمت هاي تصويري و ذخيره سازي با فرمت و اندازه دلخواه ، امكان استفاده از انواع Object ها نظير متن ها، تصاوير و اشكال و استفاده آسان از نرم افزار بخشي ديگر از قابليت هاي اين ابزار را تشكيل مي دهد. امكان Drag & Drop‌در بسياري از موارد استفاده از نرم افزار كمك زيادي در سهولت در بهره گيري از نرم افزار و سرعت بالا در طراحي خواهد كرد. اين ابزار يك سري آمار خيره كننده هم دارد كه دانستن آن ها خالي از لطف نيست ، بيش از ۴۰ هزار فونت و ۱۰۰ هزار تصوير رايگان به همراه ۱۵۰۰ طرح آماده و همچنين ۶۰۰۰ Object از انواع فايل ها همان مواردي هستند كه بسياري از كاربران براي طراحي مي توانند از آن ها ايده برداري كنند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Studio V5 LogoMaker:
– بيش از ۱۵۰۰ طرح آماده با قابليت ويرايش
– وجود بيش از ۶۰۰۰ Object‌از انواع فايل ها
– واسط كاربري جذاب
– سهولت در استفاده از نرم افزار
– امكان استفاده از قابليت Drag & Drop
– امكان استفاده از وكتورها و ويرايش آن ها
– بيش از ۵۰ افكت براي متن ها
– وجود متن هاي سه بعدي
– امكان ذخيره سازي با فرمت دلخواه
– نهايت كيفيت در ذخيره سازي
– سازگاري با انواع فرمت هاي تصويري
– بيش ۴۰ هزار فونت رايگان
– وجود بيش از ۱۰۰ هزار تصوير در نرم افزار
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب ۷
– و …

دانلود AAA Logo 2010 Business Edition v3.10 – نرم افزار طراحي لوگو

بازديد: ۲۵,۰۷۱
دسته: نرم افزار » گرافيكي » طراحي لوگو و آرم ,

دانلود AAA Logo 2010 Business Edition v3.10 – نرم افزار طراحي لوگو

طراحي يك لوگو حرفه اي و زيبا امري است كه امروزه به عنوان نماد و سمبل يك شركت ، سايت ، كارخانه و يا هر مورد ديگر بدان اهميت ويژه اي داده مي شود. تصاويري كه نمايانگر اهداف و تاريخ و يا حتي فرهنگ يك مجموعه باشند. طراحي يك لوگو مستلزم وجو نرم افزاري است كه با استفاده از آن بتوان كار طراحي را انجام داد. در نظر بگيريم وقتي مدير شركتي در ذهن خود يك طرح را مي پروراند مطمئنا هرچقدر هم كه تلاش كند نمي تواند دقيقا آن را به طراح اصلي القا كند مگر اين كه خود مدير يك طراح حرفه اي باشد ، در اين صورت بهترين راه اين است كه مدير خود براي طراحي لوگويي كه در ذهن طراحي و ترسيم نموده اقدام كند.
اما طراحي يك لوگو وقتي آسان و ساده خواهد شد كه از نرم افزارهاي مخصوص اين كار بهره برد شود و اينجاست كه يك مدير هم كه فقط اطلاعات كمي از رايانه دارد مي تواند به سادگي زيباترين لوگو را با سليقه خود طراحي و استفاده نمايد. نرم افزاري كه در اين زمينه مي تواند بسيار مفيد واقع شود AAA Logo نيز نام دارد. نرم افزاري بسيار سبك كه با بيش از ۸۵۰۰ Object براي مراحل مختلف طراحي و ۵۰۰ طرح فوق العاده زيبا و آماده اي كه در خود جاي داده مي تواند در نهايت سادگي به يك كاربر كمك كند تا ذهنيت خود را از يك لوگو در قالب يك تصوير پياده سازي نمايد. اين نرم افزار كه از نهايت كيفيت در خروجي برخوردار است مي تواند با ذخيره فرمت هاي دلخواه كاربر هم سازگار باشد، ضمن آن كه امكان چاپ به صورت مستقيم در اندازه دلخواه را هم به كار هديه مي دهد. تصاوير طراحي شده را مي توان در وب سايت ها ، بنرها ، طرح هاي گرافيكي تجاري و … نيز مورد استفاده قرار داد. AAA Logo Business Edition نسخه ۳ آخرين ويرايش از اين نرم افزار جالب و فوق العاده حرفه اي است كه به تازگي منتشر گرديده است. با استفاده از يك محيط كاربري جذاب و كاربر پسند و با اندكي سليقه در به كاربردن طرح ها و رنگ ها همه مي توانند طراحي لوگوهاي خود را بر عهده بگيرند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار AAA Logo:
– استفاده بسيار آسان از نرم افزار
– عدم نياز به آموزش خاصي در استفاده از نرم افزار
– بيش از ۸۵۰۰ Logo Objects زيبا
– بيش از ۵۰۰ طرح آماده و كامل
– استفاده از نهايت كيفيت در خروجي
– امكان ذخيره سازي با اندازه و فرمت دلخواه
– قابليت به كاربر بردن تصاوير در بنرها ، وب سايت ها و از اين قبيل
– امكان به كاربردن متن هاي زيبا و سه بعدي در كنار تصاوير براي طراحي يك لوگو
– محيط كاربرپسند و جذاب نرم افزار
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب ۷
– و …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.