درباره لوگو

آموزش طراحي لوگو – طراحي آرم شركت – اصول طراحي لوگو – قيمت طراحي لوگو – نرم افزار طراحي لوگو – طراحي لوگو ارزان – طراحي لوگو حرفه اي

درباره لوگو

۸ بازديد ۰ نظر

لوگو چيست ؟

لوگو چيست ؟ اولين و موثرترين گام براي معرفي يك برند مي باشد. كه ساير پروسه هاي هويت سازي يك برند (نظير بسته بندي، طراحي ليبل و …) را تحت تاثير خود قرار مي دهد. يك آرم و لوگو موفق و صحيح به راحتي مي تواند گام هاي يك مجموعه را به خاطر ثبات بصري خود محكم و هدفمند سازد. اعتماد، شناخت و موفقيت در بازار سه بخش اصلي است كه به پشتوانه طراحي برندينگ صحيح ، بجا و مناسب در روند گسترش يك مجموعه كمك بسزا مي كند. اما، هدف اصلي از داشتن لوگو چيست؟ چرا تجارت ما احتياج به يك لوگو با طراحي حرفه اي داريم؟ يك پاسخ ساده وجود: يك لوگوي با طراحي حرفه اي توجهات را جلب مي كند، و اثري ماندگار روي ذهن مردم دارد. اين درست است! براي مثال، به لوگوي نايك، شركت مشهور كفش هاي ورزشي نگاه كنيد. هنگامي كه شما لوگوي تيك را مي بينيد، به سرعت مي فهميد كه اين متعلق به نايك است. يك مثال معروف ديگر YaHoo! است. مثال هاي فراوان ديگري نيز ميتوان آورد كه شما احتمالا هر روز مي بينيد و بدون شك قدرتي كه يك لوگو و شناسه دار و خوب براي شركت ها را دارد همه تحسين مي كنند

طراحي لوگو آجر اول است

طراحي لوگو آجر اول است طراحي لوگوي تجاري گام اول ساخت هويت يا تصوير سازمان براي شماست، چرا كه بدون لوگو، هيچ شناسه يا تصويري از برندتان نداريد كه روبروي مشتريان خود و شركت ها بگذاريد.

لوگوي شما يك شناسه برند

لوگوي شما يك شناسه برند به ياد ماندني است براي اينكه در خاطر مشتريانتان به ياد بمانيد، مطمئن شويد لوگويتان را روي همه متعلقات تجاري شامل مارك هاي تجاري، سربرگ ها، پاكت ها، بيزنس كارت ، كارت هاي تبريك، تبليغات و ارائه ها به گونه اي قرار داده ايد كه به سرعت شناخته شويد.

نشان سازماني و پيشرفت تجارت

نشان سازماني و پيشرفت تجارت طراحي لوگو تجاري به شركت شما تصويري مي دهد كه هر تجارتي به رقابت در اين محيط به شدت رقابتي احتياج دارد.

طراحي لوگو به عنوان امضاي شركت

طراحي لوگو به عنوان امضاي شركت لوگو شبيه يك امضا براي شركت شماست. از داشتن لوگوي كه تصوير شركت شما را به درستي منعكس كند، مطمئن شويد.

كيفيت يعني حرفه اي بودن

كيفيت يعني حرفه اي بودن طراحي لوگوي خوب خبر از اين مي دهد كه تجارت شما قانوني، قابل اعتماد و معتبر است. طراحي لوگوي ضعيف اعتماد را به مشتري القا نمي كند، اما يك لوگوي قوي مي تواند يك احساس قوي از اعتماد را ايجاد كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.